بڑھاپے میں رنگ رلیاں منانے والے شوہر

مرتبہ پوسٹ دیکھی گئی



بڑھاپے میں رنگ رلیاں منانے والے شوہر


سوال: میری عمر ساٹھ  سال ہے۔میری شادی کو سینتیس  سال ہوگئے ہیں۔ میرے شوہر مجھ سے گیارہ سال بڑے ہیں۔ میری چار لڑکیاں  اورایک لڑکاہے۔الحمداللہ چارلڑکیوں کی شادیاں ہوچکی ہیں اوروہ  اپنے اپنے گھروں میں خوش  ہیں۔  میرا اکلوتا بیٹا ذہنی معذور ہے۔اس کی عمر بتیس  سالہے۔
میرے شوہر بہت عرصہ سے اس  کوشش میں ہیں کہ میں خود انہیں چھوڑ کر چلی جاؤں مگر میں اپنے اس ذہنی معذوربچے کو چھوڑ  کر کہاں جاؤں۔میں ساری زندگی ان کے مظالم اس لیے سہتی رہی کہ بڑھاپے میں کچھ سکون ملے گا مگر  معاملہ  الٹ ہوگیاہے ۔اب وہ پہلے سے زیادہ بدظن ہوگئے ہیں اوربیوی بچوں پر شک کرنے لگے ہیں۔

<!....ADV>
<!....ADV>

ان کا خیال ہے کہ ہم لوگ انہیں نہیں چاہتے۔وہ زیادہ تر وقت اپنے آفس کی ایک عورت کے ساتھ گزارتے ہیں۔ وہ عورت بیوہ ہے ۔اس کی دوبیٹیاں ہیں جو شادی شدہ ہیں۔ میرے شوہر کا اس عورت کے ساتھ شاپنگ کرنا، ہوٹلنگ کرنا روزکا معمول  ہوگیاہے۔سمجھ نہیں آتا کہ  اس بڑھاپے  میں وہ رنگ رلیاں کیوں منا رہے ہیں۔
میری بیٹیاں اور داماد ان سے بہت محبت، اپنائیت اور ادب کے ساتھ پیش  آتے ہیں لیکن اس کے باوجود انہیں ناتو اپنی بیٹیوں  کا کوئی خیال  ہے اورنہ ہی اپنے دامادوں کا کوئی لحاظ۔
ڈاکٹر  صاحب! کوئی ایسا عمل بتائیں کہ  وہ اپنی بیٹیوں اور دامادوں کا لحاظ کریں ۔اپنے  معذور بچے کی دیکھبھال ذمہ داری سے کریں اورمیرے حقوق بھیادا کریں۔

جواب:
رات سونے سے پہلے  101 مرتبہ سورہ النساء (4)کی آیت  26



يُرِيْدُ اللّـٰهُ لِيُـبَيِّنَ لَكُمْ وَيَـهْدِيَكُمْ سُنَنَ الَّـذِيْنَ مِنْ قَبْلِكُمْ وَيَتُـوْبَ عَلَيْكُمْ ۗ وَاللّـٰهُ عَلِيْـمٌ حَكِـيْـمٌ 


گیارہ گیارہ مرتبہ درود شریف کے ساتھ پڑھ کر  شوہر کے رویوں میں مثبت تبدیلی اوراہل خانہ کے حقوق کی ادائی کی توفیق ملنے کی دعاکریں۔یہ عمل کم ازکم چالیس روزتک جاری رکھیں۔ ناغہ کے دن شمارکرکے بعد میں پورے  کرلیں۔


اپنے پسندیدہ رسالے ماہنامہ روحانی ڈائجسٹ کے مضامین آن لائن پڑھنے کے لیے بذریعہ ای میل یا بذریعہ فیس بُک سبسکرائب کیجیے ہر ماہ روحانی ڈائجسٹ کے نئے مضامین اپنے موبائل فون یا کمپیوٹر پر پڑھیے….

https://roohanidigest.online

Disqus Comments

مزید ملاحظہ کیجیے